Tatil

Yayınlandı: 01/08/2011 / Bilgi herelesi, Gözlem herelesi
  • Yaklaşık dört yıldır tatil yapamıyordum. Bu sene yapabildim, huzurluyum.
  • İzmir güzel memleketmiş.
  • Çeşme’nin denizini pek sevdim.
  • Sapanca gölünde bir düğüne gittim. Ortam güzeldi. Gelin-damat kayıkla gölden geldi düğün alanına. Tahmin etmiştim önceden:)
  • Heybeliada’ya gittim. Yılın belli bir döneminde orada yaşanabilir.
  • Amy Winehouse ölmüş çok üzüldüm.
  • Kuzenim evlendi. Onun sayesinde Alanya’ya da gittim. 4-5 yıldır gitmiyordum.
  • Kuzenim 21 yaşında, eşi de 20 yaşında. Hızlı çıktı bizim kuzen. Akrabalar sıranın bize geldiğini duyuruyorlar ufaktan.
  • Konya yolunun sıkıcılığından herkes bahsederdi. Benim de ağzım yandı. O nasıl bir yol arkadaş! Dümdüz git git bitmiyo.
  • Konya yolu ne kadar sıkıcıysa Akseki tarafı da bir o kadar eğlenceli. Bi sağa bi sola bi sağa bi sola.
  • Akseki kavşağından Alanya’ya yaklaşık 50 km falan var ve bu yoldaki bütün kırmızı ışıklarda durdum elhamdülillah.
  • Alanya’da yaşanmaz. Buna kanaat getirdim.
  • Klimalı arabadan inip klimalı odaya gidene kadar tişört sırılsıklam oluyor. Hal böyle olunca hasta oldum tabi ki.
  • Kadıpınarı diye bir yer var, gidin derim. Alanya’nın denizine on basar. Dağlardan gelen suya set çekmişler. Sağına soluna çardak kurmuşlar. Mis gibi piknik yeri olmuş. 4-5 metrelik yerden soğuk suya atlayabiliyosunuz.  Hatta bi tane de kaydırak kurmuşlar aquapark havası yaratmak adına. Buyrun görseller:

 

 

 

 

 

 

 

  • Tabi bir de Beşkonak var. Kesinlikle gidin buraya. Köprülü kanyona kadar çıkın. Suya atlayın. Buz gibi suda dişleriniz birbirine vursun şöyle. Sonra rafting yapın. Çok eğlenceliymiş. Neden daha önce yapmamışım diye sorguladım kendimi.
  • Bu arada aileyle tatil yapma yaşım geçmiş sanırım.
  • Isparta şehir merkezindeki trafik ışıkları hep kırmızı yanıyor. Kavşaklar yol geçen hanı gibi.
  • Afyon’daki her dükkan kaymağın en iyisini kendilerinin yaptığını iddia ediyor. Giderseniz göz önünde bulundurun bu dediğimi.
  • Son olarak Alanya’daki sıcağın yanında Ankara’daki sıcak hiçbir şey.
Bir Cevap Yazın

